نقل و انتقالات آرشیو خبر ها
معاوضه لغـو شد ! منتظر واکنش مدیران یووه باشید ( لحظه به لحظه )

معاوضه لغـو شد ! منتظر واکنش مدیران یووه باشید ( لحظه به لحظه )

2 باشگاه یوونتوس و اینتر همچنان برای معاوضه ووچینیچ و گوارین در حال مذاکره هستند و البته گفته می شود که میرکو در میلان حضور دارد و گوارین هم همچنان در جلسه با ماروتا است .

اما در این بین اتفاقاتی معاوضه این 2 بازیکن را کمی پیچیده کرده است . بر طبق اخبار هوادارن اینتر میلان نسبت به رفتن ِ گوارین به یووه واکنش بسیار بدی داشته اند و کاملا مخالف این انتقال هستند . حتی گفته می شود که هواداران اینتر در مقابل ساختمان باشگاه تجمع کرده اند .

به همین دلیل و با توجه به فشار ی هواداران اینتر به توهیر گفته می شود که اینتر به یکباره در پی ِ منتفی کردن این انتقال است ، گفته می شود که اینتر حتی پیشنهاد این را داده که گوارین تا پایان فصل تنها به طور قرضی در یووه باشد و میرکو هم تا انتهای فصل به طور قرضی در اینتر بازی کند و در پایان ِ فصل توافقات بصورت ِ 2 طرفه باشد که اینبار یووه مخالفت کرده اسـت .

اما نکته مهم اصرار گوارین برای بازی در یوونتوس است و این که گفته می شود او اعلام کرده در صورت منتفی شدن ِ این انتقال ، در تمرینات اینتر هم حاضر نخواهد شد .

میرکو در هتلی که مخصوص خرید های اینتر است حضور داشته . طبق اخبار خبرنگاران زیادی هم متوجه حضور او نشده اند زیرا از در پشتی وارد ساختمان شده . چند دقیقه پیش اتوموبیلی به همراه دکتر متخصص ، میرکو را سوار می کنند تا تست های پزشکی از میرکو گرفته شود .

ضمنا گفته می شود که همچنان مذاکرات برای انتقال گوارین ادامه دارد و خبرنگار و ورزشی نویس ِ اسکای ، لوکا مارکتی اظهار داشته که به این انتقال خوشبین است .

گفته می شود که با وجود توافقات بدست آمده و طی شدن ِ مراحل پایانی ، هواداران اینتر همچنان به این انتقال اعتراض می کنند و این معاوضه را یک نوع خودکشی می دانند !

گویا دقایقی قبل اریک توهیر مالک اینتر میلان پس از کش و قوس های فراون ، نهایتا رضایت خود را برای انتقال گوارین به یووه اعلام کرد .

والتر ماتزاری اعلام کرد که با وجود میرکو اینتر قدرتمندتر از قبل شده و امیدوار است که او در پیراهن اینتر موفق باشد .

گویا هنوز توهیر کتبا و رسمی اعلام نکرده که با انتقال گوارین به یووه موافق است و با وجود تنظیم قرارداد و انجام تواقات بین یووه و گوارین ، مدیر اینتر هنوز پاسخ قطعی را نداده ! اگرچه با توجه به انتقال میرکو به اینتر ، رفتن ِ گوارین به یوونتوس هم تقریبا قطعی است .

گفتنی است که ووچینیچ هم اکنون برای تست های پزشکی در راه ِ پاویا است تا در کلنیک سن متئو حضور یابد .

آنتونیو کونته که برای بازی حساس فردا مقابل رُم در شهر رُم حضور دارد از طریق تلفن پیگیر وضعیت میرکو و گوارین شده و با ماروتا و پاراتیچی در تماس است .

باشگاه اینتر برای انتقال فردی گوارین 5 میلیون یورو را از یووه درخواست کرده آ اما مدیران یوونتوس اعلام کرده اند که برای این انتقال بیش از 1.5 میلیون یورو نخواهند داد .

اسکای اسپورت پیش بینی کرده که نهایتا یوونتوس و اینتر بر سر ِ مبلغی بین 2 تا 3 میلیون یورو توافق خواهند کرد و یووه برای خرید گوارین این مقدار را به یووه می پردازد .

ماریو اسکونچرتی کارشناس مطرح شبکه اسکای معتقد است خرید گوارین بیشتر ایده کونته بوده و کونته برای رقابت با قدرت های بزرگ فوتبال اروپا به دنبال بازیکنانیست که دارای توانایی های فردی بالایی هستند.

رسانه های کشور ایتالیا معتقدند هنوز چیزی در مورد ترانسفر گوارین به یووه نهایی نشده و مذاکرات کماکان در جریان است.ظاهرا اختلاف اصلی بر سر ما به التفاوت مبلغ انتقال ووچینیچ به اینتر در ازای گوارین می باشد. کارشناسان قیمت میرکو را 8 میلیون یورو و قیمت گوارین را 15 میلیون یورو تخمین می زنند و همین کار را اندکی پیچیده کرده است.

اریک توهیر مالک اینتر کماکان به انتقال قرضی این دو بازیکن اصرار می کند و روند ترانسفر را متوقف کرده است.

گفته می شود میرکو ووچینیچ شخصا با اریک توهیر تماس گرفته و از علاقه خود به پوشیدن پیراهن اینتر گفته است.

مذاکرات به پایان رسید و هنوز دو تیم به توافق نهایی نرسیده اند و همه چیز به ادامه مذاکرات صبح فردا موکول شد.

په په ماروتا در مصاحبه ای کوتاه مدعی شد : " هنوز چیزی نهایی شده است و فردا خواهیم دید چه می شود "

امیدی به انجام شدن آن وجود دارد ؟

" فردا خواهیم دید چه می شود. فردا "

سرانجام دقایقی قبل جلسه ماروتا و گوارین به اتمام رسید و گوارین با راننده ای که از سوی باشگاه یوونتوس برای بردن او آماده شده بود ، محل را ترک کرد .
گفتنی است که سایت رسمی اینتر هم تمام این اتفاقات را تایید کرد .

ضمنا مرحله نخست تست پزشکی ووچینیچ هم با موفقیت پشت سر گذاشته شد .

Fabrizio Biasin روزنامه نگار و نویسنده سایت Tuttomercatoweb در مورد انتقال گوارین به یووه اظهار داشت که ، فردا همه چیز انجام خواهد شد اما این احتمال وجود دارد که کمی مبلغ قرارداد به نفع ِ اینتر ( نزدیک تر به نظر مدیران اینتر ) باشد .
اما چیزی که مشخص است ، گوارین هرگز به اینتر باز نخواهد گشت !

پس از اینکه انتقال گوارین به یووه تقریبا قطعی شد پیش بینی ها و گمانه زنی هم به شدت ادامه پیدا کرده است .

گفته می شود که با توجه به آمدن گوارین یک هافبک از یووه جدا می شود و با توجه به تمدید قرارداد ویدال و آینده درخشان پوگبا ، این احتمال داده می شود که مارکیزیو در تابستان از یووه جدا شود !

این در حالی است که پیش از این گفته می شد احتمالا پوگبا با رقمی بالا به پاریس سن ژرمن خواهد رفت .

طبق اخبار قرارداد گوارین تا 2017 و با مبلغی حدود 3 میلیون یورو خواهد بود ، این در حالی است که گفته می شود قرارداد میرکو تا سال 2016 خواهد بود .

هنوز مشکل ِ اصلی بر سر ِ مقدار پولی است که باشگاه اینتر می رسد . طبق اخبار اسکای ، یوونتوسی ها بین 1.5 تا 2 میلیون را حاضرند پرداخت کنند و این در حالی ایت که اینتر حداقل 4 میلیون می خواهد .

به نقل از مدیاست همه چیز در مورد معاوضه ووچینیچ و گوارین ظهر امروز و در ضیافت ناهار مدیران دو تیم رسما اعلام خواهد شد .

به نقل از برادر ِ گوارین، فردی رسما یوونتوسی شده است ، برادر ِ فردی این را در اینستاگرام شخصی خود اعلام کرده .

ایجنت گوارین و ماروتا در هتل Cusani حضور پیدا کردند و انتظار می رود که به زودی همه چیز قطعی و رسمـی شود .

جانلوکا دی مارزیو اعتقاد دارد که یووه همچنان بر 1.5 میلیون یورو اصرار دارد و از طرف دیگر اینتر هم حاضر نیست که با این مقدار به انتقال گوارین رضایت دهد .
البته پیش بینی می شود که همه چیز به زودی در نهایت با توافق تمام شود .

بر طبق اخبار تمام توافقات برای انتقال گوارین به یووه انجام شد و این بازیکن به طور قطعی یوونتوس است .

آنتونیو کونته هم همچنان اخبار این بازیکن را دنبال می کند و حتی گفته می شود که با او تلفنی صحبت کرده است .

همچنین به گزارش گاتزتا دلو اسپورت قرارداد گوارین با یووه 3.5 ساله است . یعنی تا 2017 و حقوق سالیانه ی او 3 میلیون یورو می باشد .

پس از انجام توافقات ، گفته می شود که مدیران یوونتوس و ایجنت ِ گوارین ، هتل Cusani ِ میلان را ترک کرده اند و در حال رفتن به سمت ِ فرودگاه هستند .

په په ماروتا که برای تماشای بازی حساس امشب یووه برابر رم در پایتخت ایتالیا حضور دارد در پاسخ به سوالات خبرنگاران در مورد شرایط ترانسفر گوارین گفت :
" من چیزی برای گفتن ندارم "

فریرا ایجنت گوارین برای جلب رضایت مدیران اینتر راهی دفتر این باشگاه شد.ظاهرا باز هم همانند دیروز تیفوسی های اینتر به نشانه اعتراض برابر باشگاهشان تجمع کرده اند.نکته جالب توجه حضور برخی ژورنالیست های ایتالیایی در میان هواداران اینتر است !!

هواداران اینتر کماکان در حال اعتراض در مقابل باشگاه اینتر هستند و مخالفت خود را با انتقال گوارین به یووه اعلام می کنند .

گفته می شود که حدود 200 هوادار مقابل ساختمان باشگاه اینتر حضور دارد .

تعداد هواداران اینتری در مقابل باشگاه در حال افزایش است و از طرف دیگر پلیس های بیشتری هم برای حفظ نظم در مقابل ساختمان باشگاه حضور پیدا کرده اند .

طبق اخبار باشگاه یوونتوس این معاوضه را تمام شده می داند و اعلام کرده که از نظر آن ها این انتقال انجام شده است .

اریک توهیر جوان که به تازگی به عنوان رئیس باشگاه اینتر معرفی شده ، نمی خواهد در همین ابتدای کار محبوبیت ِ خود را از دست دهد و حالا به فکر ِ لغو کردن قرارداد است !

به گزارش توتو یووه ، هنگامی که هواداران اینتر این خبر را از شنیدند چنان خوشحالی کردند که گویی که اینتر گل زده است !

گویا توهیر دستور لغو معاوضه را بطور ِ یک طرفه داده است !

با توجه به حضور پاراتیچی و ماروتا در رُم و لغو یک طرفه قرارداد از سوی اینتری ها باید به زودی منتظر واکنش شدید مدیران یوونتوس بود .
«به اشتراک گذارید»
Google+ Twitter Facebook
سهیل شناس خوش
سهیل شناس خوش«نگارنده اخبار»
ارتباط با نگارنده: